عملیات «وعده صادق» محبوبیت ایران در دنیا را افزایش داد

حجت الاسلام مدبر به عملیات «وعده صادق» و حمله سپاهیان کشورمان به مواضع رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام منجر به اوج محبوبیت ایران در دنیا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه امروز شهر جهرم با اشاره به اقدامات جدید در راستای کنترل بی حجابی در جامعه، گفت: در این راستا ضرورت دارد افراد آموزش دیده و توجیه شده به میدان بیایند.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید محترمانه انجام شود، افزود: اگر در این طرح خوب عمل شود نتیجه خوبی نیز گرفته می شود.

خطیب نماز جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل قطعی برق در ایام تابستان در جهرم، عنوان کرد: در این زمینه پست «جهرم 4» در نظر گرفته شده و اعتبارش نیز تامین شده است اما برای عملی شدن آن کار به خصوصی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در تولید برق مشکل ندارد، تصریح کرد: تجهیزات توزیع برق در شهرستان جهرم باید توسعه پیدا کند.

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه باید اولویت ها بهتر تشخیص داده شود، اذعان کرد: توقع داریم مردم نیز برای تحقق امور از مسوولان مطالبه گری کنند.

حجت الاسلام مدبر در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه به عملیات «وعده صادق» و حمله سپاهیان کشورمان به مواضع رژیم صهیونیستی اشاره کرد و از تمامی عواملی که در این عملیات نقش آفرینی کردند قدردانی کرد.

وی همچینن تهدید اسرائیل با ریز پرنده ها که در شهرهای اصفهان و تبریز رخ داد را تمسخر آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: با این اقدام آبروی نداشته اسراییل در دنیا رفت.

امام جمعه جهرم در پایان گفت: عملیات وعده صادق محبوبیت ایران را در دنیا افزایش داد.

کد خبر 1759489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha