اخلاص و شجاعت رزمندگان اسلام،عامل بازدارنده در برابر دشمنان

سردار جباری با بیان اینکه اخلاص، تجهد، شجاعت و صداقت به همراهی ولی فقیه ویژگی رزمندگان اسلام است، گفت: این سیره عملی رزمندگان عامل بازدارنده در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار ابراهیم جباری-فرمانده سابق سپاه ولی امر و مشاور عالی فرمانده کل قوا در هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد تقی سالخورده که با مداحی حاج مهدی سلحشور در حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد، ضمن تحسین عملیات موفقیت آمیز ایران اسلامی در اراضی اشغالی با بیان اینکه صداقت رمز پیروزی است، اظهار کرد: صبر، توکل، ایثار وصداقت شهدا باید به نسل جدید منتقل شود.

اخلاص و شجاعت رزمندگان اسلام،عامل بازدارنده در برابر دشمنان

وی با اشاره به فرموده امام صادق(ع) مبنی براینکه «هرگاه مومن مخلص خداباشد خداوند همه چیز را از او می ترساند»، افزود: اخلاص عمل رهبر معظم انقلاب موجب شد که با سیلی سپاه پاسداران ابهت پوشالی اسرائیل بشکند.  

سردار جباری به اهمیت تجهد، عبادت و شب زنده داری اشاره کرد و گفت: امنیت امروز را مرهون ایثار شهدا و خانواده های معظم این مردان خدایی هستیم اما این قشر بی ادعا بوده و برای استمرار و تداوم انقلاب تلاش دارند اما بخشی از مردم نسبت به صحنه های مختلف نظام بی تفاوت اند اما از نظام طلبکارند.

وی با اشاره به خضوع و تواضع خانواده های معظم شهدا، افزود: خانواده های معظم شهدا فرزندان خود را برای انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه تقدیم کردند.

سردار جباری بابیان اینکه به برکت خون مطهر شهدا و هدایت های عالمانه رهبری در دنیا به عنوان یک قدرت مقتدر حضور داریم، ادامه داد: تجهد، اخلاص و شجاعت رزمندگان مهمترین عامل بازدارندگی کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به سیره عملی سردار قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران اسلامی، گفت: این شهدای والامقام ذوب در ولایت بودند.

سردار جباری با بیان اینکه این سرداران رشید اسلام با شتاب به سمت شهادت می رفتند و تشنه شهادت بودند، خاطرنشان شد: ولایتمداری شهدا باید الگوی همگان باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد ونام آیت الله حسن حسن زاده آملی(ره)، اظهار کرد: انقلاب های دنیا به واسطه اینکه از رهبری نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برخوردار نیستند با شکست مواجه شده اند رمز بقای انقلاب اسلامی هدایت های داهیانه رهبری و پشتیبانی مردم همیشه درصحنه است.

سردار جباری جبهه مقاومت را یادگار سردار قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان شد: محور مقاومت به بازدارندگی در برابر دشمنان اسلام معنای نوین بخشید.

وی تاکید کرد: محور مقاومت نگهبان جهان اسلام است.

کد خبر 1759559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha