تشکیل کانون مهدویت منشاء جریانات فرهنگی در دانشگاه است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه تشکیل کانون مهدویت منشاء جریانات فرهنگی در دانشگاه است، گفت: برای ترویج فرهنگ صحیح مهدویت و مقابله با توطئه‌های دشمنان باید از ابزارهای مختلفی برای جذب دانشجویان و افزایش دانش و آگاهی آنان استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در خصوص اهمیت تشکیل کانون مهدویت دانشگاه ها اظهار داشت: تشکیل کانون مهدویت منشاء حرکت و جریانات ارزشمند فرهنگی در دانشگاه است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان افزود: برای ترویج فرهنگ صحیح مهدویت و مقابله با توطئه‌های دشمنان باید از ابزارهای مختلفی برای جذب دانشجویان و افزایش دانش و آگاهی آنان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از آیات، روایات و احادیث مختلف می‌توان برای رصدکردن کاستی‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و دینی گام نهاد، عنوان کرد: فراهم کردن اتاق فکر، ارائه پیشنهاد و راه حل از وظایف مهم استادان، صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگ و مهدویت است.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: باید فعالیت‌های مناسبی در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در آن صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های ویژه در تربیت و جذب دانشجویان و جوانان جامعه می‌تواند در این زمینه موثر باشد که این مهم از اولویت‌های کانون فرهنگی مهدویت است.

کد خبر 1759575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha