مقاومت اسلامی عراق با حمله به «ایلات» به حمله صهیونیست‌ها پاسخ داد

نیروهای مقاومت اسلامی عراق امروز از حمله به هدفی در «ایلات» در اراضی اشغالی فلسطین در پاسخ به هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی وابسته به حشد الشعبی در جنوب بغداد پایتخت عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، نیروهای مقاومت اسلامی عراق امروز  شنبه (یکم اردیبهشت ماه)  در پاسخ به هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی وابسته به حشد شعبی در جنوب بغداد پایتخت عراق، «ایلات» در اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود آورده است: جنگنده‌های این کشور در پاسخ به نقض حاکمیت عراق توسط دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن خیانتکارانه اردوگاه‌های حشد شعبی، با استفاده از پهپاد، یک هدف حیاتی را در ایلات در سرزمین‌های اشغالی ما هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: این هدف گیری همچنین  در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به کشتارهای صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی انجام شد.

مقاومت اسلامی عراق با تاکید بر تداوم عملیات خود علیه رژیم اشغالگر اسرائیل گفت: با عملیات مقاومت به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهیم داد.

صدای انفجارهای مهیبی در شهر بابل در جنوب بغداد، پایتخت عراق، بر اثر حمله موشکی به یک پایگاه نظامی متعلق به نیروهای حشد شعبی شنیده شد.

رویترز به نقل از دو منبع امنیتی در عراق نوشت: انفجار در یک پایگاه نظامی مورد استفاده نیروهای حشد شعبی در جنوب بغداد، نتیجه یک حمله هوایی با منشا نامشخص صورت گرفت.

مهند العنزی، رئیس کمیته امنیتی فرمانداری بابل گفت: هدف قرار دادن پایگاه حشد شعبی منجر به شهادت یکی از اعضا و زخمی شدن ۶ نفر دیگر شد.

کد خبر 1759613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha