کارگروه برنامه‌ریزی طرح «مسجد، پایگاه نشاط» راه‌اندازی شد

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر راه اندازی ستاد برپایی طرح اوقات فراغت ( مسجد، پایگاه نشاط) گفت: سیاست گذاری فرهنگی با محوریت مسجد راهبردی کلانی است که مبتنی بر آن روند فعالیت ها و برنامه ها در مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز،  حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست کارگروه استانی‌برنامه های تابستان طرح ملی مسجد پایگاه نشاط که شنبه ۱ اردیبهشت در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: سیاستگذاری فرهنگی با محوریت مسجد افق راه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: برنامه‌ریزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف مبنایی سالانه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با هم اندیشی و همفکری تمامی عناصر به ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد محقق می شود.

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت هم افزایی تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف و تحقق مسجد تراز اسلامی اظهار کرد: افق راهبردی سیاست گذاری فرهنگی مسجد در اوقات فراغت برمنبای بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان این مطلب که اهداف ترسیم شده در ستاد کانون های مساجد در عنی سازی اوقات فراغت با رویکرد دینی و خودسازی معرفتی همراه است عنوان کرد: تقویم فرهنگی منسجم‌ و جریان محور با بهره گیری از نظرات مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه اوقات فراغت اثرگذاری بالایی در رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مسجدی دارد.

حجت‌الاسلام شکری تصریح کرد: آسیب شناسی فرهنگی‌ از جمله رویکردهای مبنایی در روند برپایی اوقات فراغت است، همچنین هم اندیشی با کارشناسان خبره و توانمند فرهنگی‌بستری برای رشد فرهنگ‌ی و معرفتی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: نگاه و افق ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد زیرساخت های منسجم راهبردی برای پاسخگویی در عرصه مختلف است.

کد خبر 1759638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha