شورای انقلاب فرهنگی، ثمره استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است

جابری انصاری با اشاره به اهمیت و نقش شکل گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی در سیاستگذاری فرهنگی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: راه اندازی شورای انقلاب فرهنگی، میوه استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سعید جابری انصاری مصادف با سالروز راه اندازی شورای عالی انقلاب فرهنگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: توجه به مقوله انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها با هدف اسلامی سازی دانشگاه و پاک سازی محیط علمی از تنش های متعدد گروه های غیراسلامی در اوائل انقلاب اسلامی محقق شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: دوران حساس اوائل انقلاب ایجاب می کرد تا نسبت به عملکرد نظام آموزشی حاکم در دانشگاه ها و آموزش و پرورش ملاحظاتی در نظر گرفته شود. 

شورای انقلاب فرهنگی، ثمره استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی با اشاره به اهمیت استقرار نظام تعالی بخش جمهوری اسلامی در جریان انقلاب عنوان کرد: معرفی الگوهای انقلابی و اسلامی از اهداف انقلاب فرهنگی بود که طی آن کارشناسان و افراد خبره به ترویج و تبیین معارف دینی پرداختند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شورای انقلاب فرهنگی مبنا را اصل فرهنگی می دانست و امام (ره) همواره بر این مهم تأکید داشتند که فرهنگ مردم باید به سمت فرهنگ اصیل اسلامی تغییر جهت دهد. 

کد خبر 1759740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha