انتخاب مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی_هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

اعضای شورای خواهران کانون فرهنگی-هنری امام زمان(عج) «زهرا مرنجابی» را به عنوان مسئول معاونت خواهران این کانون انتخاب کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اعضای شورای خواهران کانون فرهنگی-هنری امام زمان(عج)، با اکثریت آرا «زهرا مرنجابی» را به عنوان مسئول معاونت خواهران این کانون انتخاب کردند. 

 مدیریت کتابخانه ی کانون، همکاری در طرح مطالعاتی شهید مرتضی مطهری، همکاری در برگزاری کلاس های تابستانی، همکاری در بخش رسانه ی کانون، طراحی پوسترهای تبلیغاتی، همکاری در تهیه ی کتاب بچه‌ های کنار گلزار و کتاب قطره ای از بیکران عاشورا( تفسیرزیارت عاشورا) و بخش مجازی( معرفی کتاب- بخش طب سنتی در دوران کرونا) بخشی از فعالیت‌های زهرا مرنجابی است.

همچنین در حاشیه ی این مراسم، نشست هم اندیشی معاونت خواهران با حضور حجت الاسلام مهدی رحمتی ناظر کانون و مهدی رحمتی، رئیس هیئت امنای کانون برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام مهدی رحمتی، اخلاص در عمل را در ماندگاری و کارایی کانون های فرهنگی موثر دانسته و بر هماهنگی بین معاونت ها، وحدت رویه و تشکیل جلسات حضوری و مستمر تاکید کرد.

انتخاب مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی_هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

وی استفاده ی معاونت خواهران از پتانسیل های موجود در محله ی عباس آباد و دیگر مجموعه های فرهنگی محله را ضروری دانسته و با تاکید بر حضور سرکار خانم طیبه اله وردیان به عنوان نماینده معاونت خواهران در هیات امنای کانون، از اعضای معاونت خواهران درخواست نمودند که این فرصت را مغتنم شمرده و هماهنگ تر و منسجم تر از گذشته به فعالیت های فرهنگی خود ادامه دهند.

در ادامه، مهدی رحمتی  رئیس هیئت امنای کانون فرهنگی- هنری امام زمان(عج)، با تجلیل از فعالان فرهنگی کانون، همگی را به تلاش مضاعف و بهره گیری از امکانات موجود در محله در سال جدید ترغیب کرد.


در پایان این مراسم از زحمات سرکار خانم مریم خندان پور، مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی-هنری امام زمان(عج) تقدیر شد.

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند.

کد خبر 1759864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha