برگزاری کارگاه آموزشی طرح عفاف و حجاب ویژه مدیران مدارس دخترانه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: کارگاه آموزشی طرح عفاف و حجاب ویژه مدیران مدارس دخترانه سطح شهر در سالن همایش عمار انقلاب دفتر امام جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرور شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کارگاه با حضور و تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی امام جمعه شیروان برای دانش آموزان و مدیران برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع برای جامعه عنوان کرد: نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده مهم است و باید مبانی فرهنگی و تبیینی در این راستا بیشتر انجام شود و دانش آموزان آن را الگو قرار دهند.

شجاعی خاطرنشان کرد: متأسفانه ذهن و روان برخی از مردم متأثر از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی است و این در حالی است که همین شبکه‌ها و فضای مجازی، کانون اصلی تربیت افراد شده‌اند و جای مدرسه و خانواده را گرفته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان بیان کرد: جامعه اسلامی جامعه دینداری است و خیلی از خانواده‌ها با مقابله با بی حجاب‌ها موافق و راضی هستند.

شجاعی اضافه کرد: از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت کنند.

وی بیان کرد: مردم ما به قانون مداری و رعایت قانون شهره هستند و فقط درصد کمی از مردم نسبت به رعایت قانون بی‌توجهی می‌کنند.

کد خبر 1759909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha