تجلیل از بهترین بوکسور مسلمان در «بیرمنگام» انگلیس

«قیسی خادمی» به عنوان بهترین بوکسور مسلمان در بیرمنگام مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « fogg.us»،«قیسی خادمی» به عنوان بهترین بوکسور مسلمان در بیرمنگام مورد تجلیل قرار گرفت.

خادمی در رده فوق العاده در میان ۱۰ بوکسور دیگر پیروزی را از آن خود کرد و لحظه‌ای تاریخی را رقم زد.

او به خاطر دریافت عنوان بهترین بوکسور مسلمان سال در میان جمعی از ورزشکاران مستعد در اوزان مختلف از مسئولان مربوط قدردانی کرد.

خادمی که در کابل متولد شده و در لندن زندگی می‌کند، سبک خاص و انعطاف‌پذیری تزلزل ناپذیر خود را به رینگ آورد و بر چالش‌های بیشماری در داخل و خارج از جهان بوکس غلبه کرد.

تجلیل کنندگان، خادمی را فردی با مهارت زیاد و عزم راسخ توصیف کردند که موفق دریافت جایزه بهتین بوکسور مسلمان شد.

این بوکسور افغان همچنین از برنامه های خود برای برگزاری مسابقه در روز ۱۴ ژوئن خبر داد و گفت که تلاش می‌کند جایگاه خود را به عنوان قهرمان جهان حفظ کند.

جوایز بوکس مسلمانان به عنوان بستری برای نمایش داستان های الهام بخش از استقامت در مواجهه با ناملایمات عمل کرده و ارزش های فداکاری، شجاعت و صداقت که روح این ورزش را مشخص می کند و با بوکسورهای مسلمان در سراسر جهان طنین انداز می شود را مورد تجلیل قرار می‌دهد.

«قیسی خادمی» گفت که به عنوان یک بوکسور مسلمان تلاش می‌کند تا روح فداکاری و صداقت که در اسلام تاکید زیادی بر آنها شده است را در مسابقات خود به نمایش بگذارد.

وی همچنین تاکید کرد که همه توان خود را برای نمایش حرفه‌ای بوکس بر روی رینگ مسابقات به کار بسته و از این به بعد نیز این کار را با عزم راسخ‌تری انجام خواهد داد.

کد خبر 1759925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha