خدمت بی منت شایسته مردم مازندران است

آیت الله حسینی مازندرانی با تاکید براینکه مردم به معنای واقعی پای انقلاب ایستادند و هرجایی که این نظام مقدس دچار مشکلی شد اقشار جامعه پای کار آمدند که این دستاوردها بسیار ارزنده است، گفت: مازندرانی ها در حوادث گونان به درستی ولایت مداری و انقلابی بودن را تصویر کردند خدمت بی منت حق این مردم است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله سید رضا حسینی مازندرانی-تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) و استاد اخلاق حوزه علمیه در آئین تکریم و معارفه استاندار که با حضور وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی درحال برگزاری است، با بیان اینکه مدیر باید متشرع، متدین، متخلق به اخلاق، دلسوز نظام و رهبری، همراه و همدل با دولت باید تقویت شود، اظهار کرد: سیدمحمودحسینی پور-استاندار سابق مازندران عاشق شهدا، ولایت، خدمت به مردم و دولت است.

وی با اشاره به خدمات شایسته حسینی پور در مازندران، گفت: حسینی پور سال گذشته ساعت ۱۱شب در روستایی در غرب استان حضور یافتند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مسئولی در این روستا حضور نیافته بود.

آیت الله حسینی مازندرانی خطاب به مدیران تاکید کرد: مدیر باید با برخورد حسنه با ارباب رجوع مواجه شود، مردم هستند که ما هستیم، باید مردم را تکریم کنیم.

وی به خدمات یوسف نوری-استاندار جدید مازندران گفت: متواضع، خدوم، اجتماعی، مردم دار و مردم دوست باشد.

آیت الله حسینی پور به معضل بیکاری در استان اشاره کرد و خواستار رفع مشکل اشتغال جوانان این خطه از شمال کشور شد.

وی با تاکید براینکه مردم به معنای واقعی پای انقلاب ایستادند و هرجایی که این نظام مقدس دچار مشکلی شد اقشار جامعه پای کار آمدند، گفت: مازندرانی ها در حوادث گونان به درستی ولایت مداری و انقلابی بودن را تصویر کردندباید برای خدمت به این مردم عملیاتی ورود کرد.

کد خبر 1760072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha