تداوم سلسله نشست‌های تبیینی «جوان هنر مسجد» در مسجد جامع ‌وردنجان

موسوی وردنجانی گفت: سلسله نشست های تبیینی با رویکرد «جوان هنر مسجد» به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا (س) آغاز شده که به دلیل استقبال جوانان همچنان در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار می‌شود.

حامد موسوی وردنجانی، بابیان اینکه مسجد مرکز جذب جوانان است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی تاثیر بسزایی در جذب جوانان به مساجد دارد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی با رویکرد «جوان هنر مسجد» افزود: این دوره با حضور جوانان در طول هفته در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی، همکاری در برگزاری برنامه‌های کانون یکی از اهداف برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی با رویکرد «جوان هنر مسجد» است.

موسوی وردنجانی، تقویت باورهای دینی و روحیه انقلابی در بین جوانان و نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را از دیگر اهداف برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی با رویکرد «جوان هنر مسجد» عنوان کرد.

وی گفت: مسابقات کتابخوانی و نقاشی و همایش‌های مناسبتی ملی و مذهبی و تقدیر از فعالان فرهنگی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم و معرفی کتاب‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف در قالب طرح ملی شنبه‌های کتاب مساجد، برگزاری مسابقه نقاشی طلایه‌داران مهربانی به منظور تجلیل از کادر درمان مسابقه نقاشی طلایه‌داران مهربانی به با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهداء مسجد جامع شهر وردنجان و کانال خبری زنگ خبر وردنجان، برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی؛ ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نشست‌های تبیینی در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام رضا (ع) وزندگی» را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

کد خبر 1760090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha