مازندران؛ مرکز دیپلماسی آموزشی کشور

حسینی پور گفت: استاندار جدید مازندران این استان را به وسطه توان علمی و نخبگانی، به‌عنوان مرکز دیپلماسی آموزشی کشور معرفی کردند، امید می رود همه مدیران، نیروها و تشکل‌های سیاسی مازندران باید برای تعالی این دیار تلاش کنند.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمود حسینی پور- استاندار سابق مازندران در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران که با حضور وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی درحال برگزاری است، اظهار کرد: در طول این مدت ما بیشترین زحمت را به بخش خصوصی دادیم و این منشا تحولات بزرگی در استان بود.

وی افزود: این جلسه را فرصت مغتنمی برای کسب حلالیت از مردم مازندران با ۱۰هزار و ۴۴۰ شهید والامقام میدانم، این استان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، حوزه ورزشی و کسب مقام در المپیادها رتبه برتر را داراست و ظرفیت انسانی زیادی دارد.

حسینی پور گفت: در این مدت دو سال و اندی که استاندار مازندران بودم هر مشکلی داشتیم رییس جمهور برای گره‌گشایی در کنارمان بودند ما هر چه داریم و نداریم از این مردم و نظام است، در سنگر بعدی حمایت از امنیت سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارم، در مبارزه با فساد باید بستری امن برای سرمایه‌گذاران فراهم کنم و تلاش خواهم کرد که نمایندگی مازندران را در سطح ملی دنبال کنم.

استاندار سابق مازندران با اشاره به اینکه توفیقاتمان از پشتیبانی مردم بود، عنوان کرد: امید دارم برادر عزیز و دوست بسیار خوبم جناب آقای دکتر نوری که از مدیران دلسوز، ارزشی و جهادی کشور هستند امورات را ادامه دهند، آقای نوری معتقدند که کسی از ظرفیت‌های استان مازندران این دُرِ گرانبها خبر ندارد.

وی ادامه داد: آقای نوری مازندران را به‌عنوان مرکز دیپلماسی آموزشی کشور معرفی کردند، و به نظر بنده او بهترین انتخاب برای مازندران است، همه مدیران، نیروها و تشکل‌های سیاسی مازندران باید برای تعالی این استان تلاش کنند.

حسینی پور اعلام کرد: اگر در این مدت کسی در موضوع کاری از بنده حقیر ناراحت شده خواهش می‌کنم که ما را حلال کنند و بنده هم همینجا اگر چیزی باشد را می‌بخشم البته همه محبت داشتند، اعتراف میکنم که حداکثر تلاشم را کردم تا استان خودم به آنچه که شایسته است ارتقا پیدا کند.

کد خبر 1760106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha