جذب سرمایه‌گذار، راهبرد استان زنجان در حوزه تولید است

به گفته افشارچی، در حوزه تولید، رویکرد ما حرکت راهبردی است و تلاش برای جذب سرمایه گذاری های سیستماتیک نیز در همین راستا صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه عملیات وعده صادق و اقداماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل را فروریخت، گفت: همه جهانیان دیدند که فقط سر و صدا بود که به وسیله رسانه‌ توسط آنان به پا شده بود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه ایران در این حمله از موشک‌ها و پهپادهای قدیمی خود استفاده کرد، گفت: اما با همین تسلیحات نظامی قدیمی، هیمنه این رژیم به طور کامل فرو ریخت.

وی در بخشی دیگر به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند، شناسایی نیروهای توانمند و خلاق جزو وظایف است. محور مقاومت حاصل نبوغ سردار سلیمانی است و ما نوک پیکان درگیری در منطقه با رژیم صهیونیستی و آمریکا نیستیم بلکه بخشی از مقاومت هستیم که آزادگان دنیا در آن قرار دارند.

افشارچی با اشاره به اینکه موشک‌هایی که تولید می‌شود از علم بسیار پیچیده‌ای استفاده می‌کند که توسط نیروهای توانمند و نابغه داخلی تولید می‌شود، افزود: هدف صرفا مسائل موشکی نیست بلکه در موضوعات مختلف خصوصا اقتصادی نیز از افراد توانمند باید استفاده کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه درست است سختی‌هایی در خصوص اقتصاد در کشور وجود دارد ادامه داد: قطعا از این شرایط نیز با توانمندی که در کشور وجود دارد عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید در استان حل شود، مسئله جوانی جمعیت است تصریح کرد: گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع را حل کنیم.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه یکی از دستگاه‌های مهم باید برای دستیابی به شعار سال بانک‌ها است که باید همراهی لازم را داشته باشند، گفت: یکی از وظایف مهم استان جذب سرمایه‌گذار است.

افشارچی با اشاره به مسئله مهم بهره‌وری در استان، گفت: سه دستگاه آب، کشاورزی و صنعت جزو دستگاه‌های اصلی هستند که باید در زمینه بهره‌وری اتفاقات مثبت را رقم بزنند.

کد خبر 1760110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha