مساله فلسطین و خیانت کشورهای غربی سراسر جهان را فراگرفته است

معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: مسأله فلسطین و خیانت کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل سراسر جهان را فراگرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، علی شورزاده، معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در نشست دانشجویی شهرستان شیروان با موضوع "فلسطین مساله جهان" اظهارکرد: بی شک اقدامات صهیونیست‌ها را می‌توان نقض بدیهی‌ترین مبانی حقوق انسانی و مصداق آشکار جنایات ترکیبی علیه بشریت، نسل کشی، آپارتاید و پاکسازی قومی دانست.

وی خاطرنشان کرد: جنایات ددمنشانه رژیم سفاک اسرائیل به ویژه در حمله به سرکنسولگری ایران اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن سرداران سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جرمی نابخشودنی از سوی این رژیم سفاک است.

شورزاده عنوان کرد: تردیدی نیست که به رغم شرایط دردناک انسانی و وضعیت جنگی حاکم بر سرزمین‌های فلسطینی، مردم مسلمان فلسطین و ساکنان نوار غزه و کرانه باختری با اراده و ایمانی مستحکم در دفاع از وطن خود و حقوق طبیعی و مورد اعتراف بین‌المللی خویش ایستاده‌اند.

 معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی خراسان شمالی بیان کرد: این مردمان مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و جنایت پیشه را با صلابت ادامه خواهند داد.

 شورزاده تصریح کرد: اینک سراسر جهان داغدار وضعیت فلسطین و مردم مظلوم اما مقتدری است که اوضاع اسفبار آن‌ها آئینه تمام نمای مصائب بشریت و انسان‌های آزاده جهان است.

کد خبر 1760157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha