اجرای بیش از دو هزار برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه آذربایجان غربی

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دو هزار و ۷۶۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام میثم فیاضی،مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۵ اردیبهشت ماه در نشست خبری تشریح برنامه های عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج افزود: دو هزار و ۷۶۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های عقیدتی و سیاسی  از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، افزود: از بین این تعداد برنامه ۱۴۱ برنامه در سپاه استان اجرا می شود که برپایی گفتمان های مختلف ذیل موضوع گرامیداشت هفته معلم، تجلیل از معلمان، برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و دیگر شهدا، تشکیل حلقه های صالحین، کرسی آزاد اندیشی نمونه ای از این برنامه ها است.

این مسئول ادامه داد: بصیرت دهی به جامعه از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی  است و امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی  اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، بیان کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

کد خبر 1760291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha