حضور زنان در مسجد بنیاد دینی جامعه را تقویت می‌کند

رمه دار گفت:حضور پر رنگ افرادبخصوص زنان در مسجد به عنوان مهم‌ترین پایگاهی مذهبی، بنیاد دینی جامعه را تقویت می‌کند.

کوثر رمه دار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری بصیرت افزایی ،گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

مدیر کانون تخصصی خواهران ماعون روستای جیحون آباد صحنه افزود:جهاد تبیین مختص به گروه خاصی و یا موضوع خاص نبوده بلکه مربوط به کل جامعه و همه موضوعات است  و از همه انتظار داریم به موضوع جهاد تبیین و بصیرت افزایی بپردازند.

حضور زنان در مسجد بنیاد دینی جامعه را تقویت می‌کند

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی اقدام به تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های تخصصی خواهران کرده است ما نیز با تمام توان در این راستا قدم بر می داریم .

رمه دار تصریح کرد: معرفی کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری به نوجوانان ،برگزاری نشست کنشگری سیاسی با موضوع اهمیت عملیات وعده صادق، برگزاری جلسه چهره به چهره و پاسخ و پرسش به شبهه احکامی دانش آموزان، برگزاری مشاوره مذهبی از شاخص ترین برنامه های این کانون در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی است.

حضور زنان در مسجد بنیاد دینی جامعه را تقویت می‌کند

مدیر کانون تخصصی خواهران ماعون روستای جیحون آباد صحنه اظهار کرد:زنان و مادران مسجدی در تربیت نسل و پرورش فرزندان و جمعیت جامعه اسلامی نقش بسزایی دارند.

کد خبر 1760316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha