تربیت نیروهای ماهر رسانه ای در دستور کار حوزه‌های علمیه

حجت الاسلام کفشدار طوسی با بایان اینکه تربیت نیروهای ماهر و فعال رسانه و ارتباطات در دستور کار است، گفت: دوره های آموزشی در سه سطح عمومی، تخصصی و تکمیلی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احسان کفشدار طوسی- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان بزرگ و فعال فضای مجازی و هلدینگ های معتبر بین‌المللی عصر امروز (۵ اردیبهشت) در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه آموزش مدارس حوزه علمیه خراسان جنوبی از اهداف پیش رو است، اظهار کرد: برای تأمین اساتید در حوزه های مختلف تولید خبر و محتوا، تحلیل اخبار و... دست یاری به سمت اصحاب رسانه ها دراز می کنیم.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان بزرگ ظرفیت استان را در بحث توانمندی و آموزش خوب ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۳۰ دوره آموزشی برای مدارس حوزه علمیه خراسان رضوی و شمالی برگزار شده است و در خراسان جنوبی هم به زودی دوره های آموزشی آغاز می شود.

حجت الاسلام کفشدار طوسی با بایان اینکه تربیت نیروهای ماهر و فعال رسانه و ارتباطات در دستور کار است، افزود: دوره های آموزشی در سه سطح عمومی، تخصصی و تکمیلی پیش بینی شده است و در این زمینه نیازمند کمک و همراهی رسانه های استان هستیم.

وی از رونمایی پارک تولید محتوای دینی دیجیتالی برای حوزه های علمیه خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد و از برنامه های پیش رو به برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه، مخاطب شناسی و ارتباط مؤثر، هوش مصنوعی، خبرنویسی و تحلیلی نویسی، مهارت های تکنیکی چند رسانه ای و کار با شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان بزرگ، راه اندازی سایبر شهر شامل نرم افزار و اپلیکیشن، شبکه های اجتماعی، علوم سایبری، حوزه زیرساخت و سخت افزار، هوش مصنوعی و... را از دیگر پیگیری های صورت گرفته اعلام و ابراز امیدواری کرد: اجرای این مهم در خراسان رضوی بر اساس ظرفیت های موجود به خراسان جنوبی هم تعمیم داده می شود.

وی از خلاهای موجود به نبود جشنواره های سایبری و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در حوزه رسانه نوین و فضای مجازی در حوزه های شبکه های اجتماعی، هوش مصنوعی، علوم سایبر و...برنامه ریزی های صورت گرفته است.

کد خبر 1760339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha