هنرمندان با خلق آثار هنری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه ویژه ای دارند

پاشایی با اشاره به اینکه هنرمندان با خلق آثار نو و بدیع در زمینه ایثار و شهادت سهم ویژه ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند گفت: ایثار و جانبازی شهداء ایثارگران به واقع فصلی از مسیر تربیت و بالندگی است که پرداختن هنری به آن می تواند جریان ساز فرهنگ ایثار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، داوود پاشایی طی نشست با ریاست حوزه هنری استان البرز که پنجشنبه 6 اردیبهشت در حوزه هنری این استان برپا شد گفت: توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین موضوع ها در قالب برنامه های فرهنگی هنری است.

دبیرکنگره شهداء استان البرز افزود: هنرمندان با خلق آثار نو و بدیع در زمینه ایثار و شهادت سهم ویژه ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

به گفته وی، ایثار و جانبازی شهداء به واقع فصلی از مسیر تربیت و بالندگی است که پرداختن هنری به آن می تواند جریان ساز فرهنگ ایثار باشد؛ برنامه ریزی کنگره شهداء با هدف توجه بخشی به جایگاه شهداء اهمیت اساسی دارد. 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت هنرمندان و تولید محتواهای اثرگذار بیان کرد: کنگره شهداء بزرگترین آیین تجلیل از شهداء در هر استان استان است که هر پنج سال یک مرتبه با تأیید رهبرمعظم انقلاب برپا می شود.

پاشایی تصریح کرد: خلق آثار هنری مرتبط با مقام و نام شهداء و ایثارگران دستاوردهای کلان فرهنگی به همراه دارد آنچنان که تقویت باورهای دینی و ایمانی را به همراه دارد.

کد خبر 1760359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha