مدیران راهکارهای خود را جهت تحقق شعار سال ارائه دهند

فرماندار شهرستان شیروان از مدیران خواست راهکارهای خود را جهت تحقق شعار سال ارائه نموده و با همفکری و احصاء ظرفیت ها و کمبودها به سمت عملیاتی نمودن جهش تولید پیش بروند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان روز پنج شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی جهت برنامه ریزی و پیگیری راهکارهای عملیاتی جهت تحقق بخشیدن به شعار سال ( جهش تولید با مشارکت مردم) اظهارکرد: در این راه باید از مشارکت مردم استفاده کرد و تولید کنونی را افزایش دهیم و زمینه های تولید دیگر که کمبود شهرستان و استان می باشد را با شناسایی ظرفیت های شهرستان تأمین کرد.

وی عنوان کرد: بحث جهاد تبیین برای ارائه خدمات نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها یک ضرورت است.

اسماعیل زاده  با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات و عملکرد نظام و دولت باید بدون بزرگ نمایی انجام شود، تصریح کرد: بسیاری از مواقع عدم اطلاع مردم از امور، سبب می‌شود اتفاقات دیگری بیفتد بنابراین رسالت سنگینی در این خصوص بر عهده روابط عمومی‌ها و رسانه‌هاست.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» را بیانگر ضرورت موضوع اقتصاد و در کنار آن اهمیت مردم دانست و تصریح کرد: تبیین و شفاف سازی اقدامات در راستای شعار سال نیز باید به طور جدی در دستور کار باشد.

اسماعیل زاده اضافه کرد: جهش تولید با مشارکت مردم، شعاری پرمعنا و قابل تحقق است که باید عملیاتی شود.

کد خبر 1760370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha