تجمع مردمی در حمایت از اجرای " طرح نور"  برگزار می‌شود

سرپرست شورای‌هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: در راستای حمایت از اجرای " طرح نور"  توسط نیروی انتظامی به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب، تجمع مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز(۶اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: "طرح نور" توسط نیروی انتظامی که در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مطالبه عموم مردم به منظور حفظ ارزش های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.   

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان افزود: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه ۷اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از  اجرای این طرح برپا خواهند نمود.   

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان‌کرد: انتظار می رود مردم شهرستان خرم‌آباد به منظور دفاع از ارزش های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت نمایند.

حجت الاسلام غلامی بیان‌کرد: حمایت مردم برای تداوم این طرح ضروری بوده و مردم باحضور در تجمع بر اجرای قوانین واجب الهی تاکید خواهند کرد.

کد خبر 1760390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha