۱۳۵ نفر در شهرستان زیرکوه از شرکت در کنکور جا ماندند

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: آمار جاماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه ۱۳۵ نفر گزارش شده است که برخی از این افراد به دلیل وارد شدن خسارت به راه های ارتباطی نتوانستند در جلسه حضور یابند.

احمد لامعی در گفتگو با خبرنگار شبستان در خراسان جنوبی اظهار کرد: بارش های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز ۱۳۵ نفر از از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که برخی از این افراد به دلیل خرابی راه های ارتباطی در حوزه امتحانی حضور پیدا نکردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر در سطح استان خراسان جنوبی برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند، افزود: از این تعداد هفت هزار و ۷۲ نفر در دانشگاه بیرجند و مابقی در شهرستان ها به سر جلسات آزمون حاضر می شوند.

رئیس دانشگاه بیرجند با تاکید بر اینکه در شهرستان زیرکوه ۴۶۵ نفر در نوبت صبح، متقاضی شرکت در این آزمون بوده اند، یادآور شد: ۶۵ درصد متقاضیان این آزمون را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۱۰ شهر و ۲۴ حوزه انتخابیه برگزار می شود، به تماس تلفنی استاندار خراسان جنوبی با رئیس سازمان سنجش و طرح مشکلات ایجاد شده در شهرستان زیرکوه برای متقاضیان این آزمون سراسری به دنبال بارندگی و وقوع سیل اشاره کرد و گفت: تلاش می شود هیچ حقی از متقاضیان ضایع نشود.

لامعی یادآور شد: رایزنی های لازم برای برقراری تسهیلات ویژه برای افراد جامانده در شهرستان زیرکوه با سازمان سنجش انجام خواهد شد.

گفتنی است، نوبت اول آزمون سراسری در استان همزمان با سراسر کشور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان در پنج گروه آزمایشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 1760392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha