تلاش برای بازگشایی راه های مواصلاتی/سیلاب در زیرکوه خسارات جانی نداشت

غیرتی با اشاره به اینکه بارش باران در زیرکوه در حال حاضر متوقف شده است، گفت: آب کمی فروکش کرده است و در حال بازگشایی راه های مواصلاتی این شهرستان هستیم.

محمدرضا غیرتی-فرماندار زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در پی باران های شدید روز گذشته در شهرستان زیرکوه شاهد ریزش باران زیادی در شهرستان بودیم که منجر به طغیان تمامی رودخانه های زیرکوه شد.

وی ادامه داد: این موضوع سبب آبگرفتگی تعدادی از واحدهای مسکونی و بازار شهر حاجی آباد شد و در روستاها شاهد خسارات زیادی به راه های مواصلاتی این شهرستان بودیم به طوری که ارتباطات کاملا قطع شد.

غیرتی در ادامه بیان کرد: در پی سیلاب و بارندگی های شدید، مزارع کشاورزی محمد آباد و حسین آباد خانم دچار خسارات شدند و بیشترین خسارات وارد شده در حوزه راه ها بوده است.

فرماندار زیرکوه با اشاره به شکست سد روستای نوده گفت: در پی بارندگی های شدید و سیلاب، سد روستای نوده دچار شکست شد و خوشبختانه دو ساعت قبل از این اتفاق،  اقدام به تخلیه روستا کردیم و هیچ گونه خسارات جانی نداشته ایم.

وی عنوان داشت: تمهیدات لازم انجام شده است و ماشین آلات سنگین لازم برای بازسازی راه ها را دریافت کرده ایم و باران در زیرکوه در حال حاضر بند آمده و آب کمی فروکش کرده است و در حال انجام عملیات بازگشایی راه های مواصلاتی زیرکوه هستیم.

غیرتی ادامه داد: تنها مشکلی که وجود دارد این است که آب ها در حال سرازیر شدت به سمت دق پترگان و نقطه شرقی زیرکوه است که خرابی بسیاری به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 1760414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha