سپاه پاسداران، پیشگام در عرصه احیاء تمدن نوین اسلامی است 

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران را از پیشگامان حرکت در مسیر احیا تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: حرکت بی نظیر سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهبادی به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی از افتخار آفرینی های بزرگ این نهاد مقدس و نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، علی امامی، در جمع پاسداران شهرستان کوهدشت، ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، اظهارداشت: عملیات وعده صادق حرکتی بی‌نظیر در تاریخ بود.

منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: دنیای استکبار به رهبری آمریکا و صهیونیسم بین الملل توسط دلیرمردان سپاه پاسداران مجازات و گلوله باران شدند و این اقدام معادلات قدرت در خاور میانه را تغییر داد و نشان داد جمهوری اسلامی در حیطه امنیت با هیچ کسی شوخی ندارد.

امامی‌راد با بیان اینکه بسیجی بودن مایه افتخار و مباهات است، افزود: جمهوری اسلامی در قرن ۲۱ افتخار بزرگی پدید آورد و به عنوان یک معلم بسیجی خود را عضو کوچکی از بدنه بسیج می‌بینم و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنم.

وی خود را یک مطالبه‌گر و خادم و خدمتگزار مردم برشمرد و گفت: بنده به عنوان منتخب و خادم مردم پیگیر امورات شهرستان در زمینه های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدمت رسانی برای مردم کوهدشت رومشکان هستم.

امامی‌راد یادآورشد: پیگیری های متعددی در این حوزه ها در جهت رفاه حال مردم و ارتقا سطح خدمت‌رسانی صورت گرفته و پس از شروع قانونی دوره نمایندگی مجلس دوازدهم نیز با جدیت بیشتر به این امورات خواهم پرداخت.

کد خبر 1760416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha