لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم در عرصه‌های مختلف گفت: انسجام اراده مجلس و دولت در راستای تحقق توسعه پایدار بسیار اثربخش و در این میان باید در حل مسائل با همدلی استانی، نگاهی ملی و فرااستانی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) در نشست هم‌اندیشی با منتخبین مردم گیلان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم تصویب شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری آغاز لایحه هفتم توسعه است امروز جلسه ای را با منتخبین مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم تا چگونگی بهره مندی گیلان از این برنامه را بررسی کنیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه با منتخبین مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه در خصوص مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان صحبت شده و تصمیماتی هم نیز اتخاذ شده است.

لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان



استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان در عرصه‌های مختلف بیان کرد: منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی نگرانی‌هایی در حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی داشتند که باید به آنان در سطح ملی و استانی نگاه ویژه شود.

عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: با همدلی دستاوردهای خوبی برای استان خواهیم داشت زیرا برخی از طرح‌ها ملی و برخی نیز استانی هستند از این رو برای بهره برداری از طرح‌های ملی باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک افزود: از دیگر نکات مطرح شده در این دیدار احصای مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف است زیرا در آینده‌ای نزدیک شاهد سفر رئیس محترم جمهور و رئیس محترم قوه قضائیه به این استان خواهیم بود.

لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه وحدت میان دولت و مجلس یکی از نقاط قوت کشور است، اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد در مرحله اول پیام آن انسجام میان دولت  و مجلس جهت پیشبرد اهداف در استان و شهرستان است.

ابراهیم نجفی اسپیلی با اشاره به سفر آینده نزدیک رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان گفت: باید برگزاری چنین جلساتی بیش از گذشته برگزار شود تا مشکلات استان را در تمامی بخش‌ها شناسایی و با همدلی و انسجام آن را به استماع رییس جمهور و رئیس قوه قضائیه برسانیم.

لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و بیان کرد: در روزهای آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.



کد خبر 1760435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha