لزوم جذب مشارکت مردم در پروژه های نیروگاهی

نوری گفت:  در روش و تاکتیک در نیروگاه باید از روش های مالی جدیدی استفاده شود که دارای پایداری مناسب باشد و مردم در این‌پروژه ها مشارکت داده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   یوسف نوری_  استاندار مازندران، پنجشنبه(۶اردیبهشت) در بازدید از نیروگاه نکا با تبریک روز کارگر  اظهار کرد: تلاش کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای تامین برق مشهود است و امیدوارم دستانشان همواره در راه جهش تولید پر توان باشد و موفق باشند.
وی افزود: این بازدید با هدف تنش های تامین برق از نیروگاه برق شهید سلیمی برگزار شد.
استاندار مازندران یادآور شد: نیروگاه نکا قدمت بالایی دارد و ظرفیتش به دلایل پس رفت آب دریا و کاهش آب دریا و فرسودگی تجهیزات که البته دوستان ما با استفاده از توان داخلی و دانش بنیان نوسازی کردند، موجب شده نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند و همچنین ازطرفی نیروگاه دیگری آماده شده و بنای جدید آماده شده است.

لزوم جذب مشارکت مردم در پروژه های نیروگاهی
وی خاطرنشان کرد: لایروبی حوضچه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام‌می شود نیازمند سرعت بخشی برای بهره برداری است.
استاندار مازندران  اظهار کرد: از نظر دانش فنی نیروگاه نکا دارای نیروهای فعال بوده و از دانش و تجربه مناسب برخوردارند و ابزار و تکنیک در کنار هم برخوردارند.
نوری گفت:  در روش و تاکتیک در نیروگاه باید از روش های مالی جدیدی استفاده شود که دارای پایدار مناسب باشد و مردم در این‌پروژه ها مشارکت داده شوند.
وی یادآور شد: تلاش فراوانی برای تامین برق در نیروگاه انجام‌می شود که در آستانه روز کارگر خدا قوت و خسته نباشید خدمت همه کارکنان و کارگران داریم.

لزوم جذب مشارکت مردم در پروژه های نیروگاهی

استاندار مازندران در این بازدید به شهید خوشنام مدفون شده در نیروگاه نکا ادای احترام‌کرد.

کد خبر 1760451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha