نقش کارگر ارتقای بدنه تولید و نقش دهنده جهش تولید است

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: مسئولان با چند ساعت دیدار مردمی نمی توانند مشارکت مردم در تولید را افزایش دهند و بیشتر باید در خدمت مردم باشند پایداری و ثبات اقتصاد مهم است و باید به جامعه کارگری بیشتر رسیدگی شود.کارگر همان بدنه تولید و نقش دهنده جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام  رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل کارگران اظهارداشت: کارگران همان عنصر تلاشگر در بخش اقتصادی کشور هستند که صبح تاشب و بالعکس برای کسب معیشت و رزق حلال خانواده خود تلاش کرده و چرخه اقتصادی کشور به چرخش در می آورند.

وی در ادامه بیان داشت: جنگ ترکیبی امروز شامل بخش های مختلفی چون سیاسی و اقتصادی و غیره است که دشمنان با تحمیل کردن مسائل بسیار بر اقتصاد و معیشت و سفره مردم فشار وارد می کنند.
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه به تاکیدات رهبری در دیدار با کارگران اشاره کرد و عنوان کرد: رهبر عزیز انقلاب در دیدار اخیر با کارگران به نکات مهمی اشاره فرمودند که مهمترین ان رسیدگی به وضعیت معیشت کارگران است زیرا کارگر با به عنوان بدنه مردمی قوی در تحقق شعار سال می تواند نقش موثری در جهش تولید و افزایش مشارکت مردم داشته باشد.
حجت الاسلام جوکار در پایان خاطرنشان کرد: کارگر محور تحقق شعار سال است و مسئولان باید بیشتر وقت خود را برای رفع مشکلات کارگران صرف کنند.مسئولان با چند ساعت دیدار مردمی نمی توانند مشارکت مردم در تولید را افزایش دهند و بیشتر باید در خدمت مردم باشند پایداری و ثبات اقتصاد مهم است و باید به جامعه کارگری بیشتر رسیدگی شود.کارگر همان بدنه تولید و نقش دهنده جهش تولید است.

کد خبر 1760491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha