هدف دشمن و استکبار عقب نگه‌داشتن تولید است

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: هدف دشمن و استکبار عقب نگه‌داشتن تولید است و حل این مشکل نیازمند حمایت از تولید داخلی است و امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام جمعه شهرستان پلدشت، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال گفت: پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند، دست‌هایی که برای کسب روزی حلال برای خود و خانواده‌اش تلاش می‌کند در آتش جهنم نمی‌سوزد و  جایگاه انسانی‌هایی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند بسیار بالا است.


وی افزود: هدف اصلی آفرینش، تلاش برای رسیدن به کسب روزی حلال است، پیامبر اسلام (ص) فرموده‌اند؛ کسی که با حمل هیزم روزی به دست می‌آورد و از آن درآمد خود صدقه می‌دهد، جایگاهش بالاتر از افرادی است که کار نمی‌کنند و  بیکاری و سستی منجر به مسائل و مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود و جامعه را به نابودی می‌کشاند و  آثار و برکات انسان‌های تلاشگر در زندگی و جامعه فرد نمایان می‌شود.


امام جمعه پلدشت  در ادامه به  ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت:  انقلاب اسلامی حضور مردم در مسائل مختلف را به اوج خود رسانده است و انتخاب شوراهای اسلامی گوشه‌ای کوچک از آن است و از مسئولان خواهشمند است به‌صورت پدرانه و به نفع مردم به حمایت‌های خود ادامه دهند تا در شهرستان درگیر حاشیه نباشیم.


وی با اشاره روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: جوانان مستعد و متخصص از پتانسیل‌های مهم هر کشوری است و مسئولان نظام باید آنها را کشف و به‌کارگیری کنند و رکن جهش تولید، کارگر است و اگر کارگر نباشید تولیدی صورت نمی‌گیرد و وقتی از ظرفیت کارگری برای جهش تولید به‌درستی استفاده شود دست کارگر هم پر می‌شود.


حجت الاسلام طالبی افزود: هدف دشمن و استکبار عقب نگه‌داشتن تولید است و حل این مشکل نیازمند حمایت از تولید داخلی است و امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است، همه باید به آن توجه ویژه کنند و از زحمات آنها قدردان باشند.


وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: دانش آشناترین روش برای عزت و پیشرفت کشور است و همه ما باید تلاش کنیم تا قله‌های علم و پیشرفت را فتح کنیم، شهید مطهری یک جریان در کشورمان بود و  بصیرت یکی از ویژگی‌های شهید مطهری بود و با علم خود به مسائل اشرافیت داشت و به‌موقع سخن گفته و عمل می‌کرد.


امام جمعه پلدشت  با اشاره به اقدام هوشمندانه فرمانده انتظامی کشور در مسئله حجاب عنوان داشت: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع بود و حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود دشمن در تلاش برای ایجاد دوقطبی در بین مردم است، کشف حجاب حرام شرعی است و مادرها و خانواده‌ها باید به قضیه حجاب و پوشش ورود کنند؛ نباید فساد و بی‌بندوباری را در جامعه ترویج کنیم و اجازه ندهیم دشمن از آن سود استفاده کنند.

کد خبر 1760496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha