دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و نظام اسلامی است

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور، دشمن بهترین راهکار برای جدا کردن جوانان از نظام اسلامی و رسیدن به مقاصد خود را تحریف و تغییر در مبانی فرهنگی و ارزشی جامعه می‌داند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه جوانان و صاحبان صفحات در فضای مجازی در سطح شهرستان در کنار بازنشر مطالب مفید و ناب، خودشان هم به دنبال تولید محتوا و تبیین باشند؛ گفت: یکی از محورهای تولید محتوا، توجه ویژه به قرارگاه فرهنگی شهرستان یعنی خطبه‌های نماز جمعه است. 


وی با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا؛ کاهش تنش‌ها و به تبع آن تقویت روابط طرفین؛ گفت: افزایش مبادلات تجاری تا چند میلیارد دلار و به تبع آن خنثی‌سازی تحریم‌ها؛ معرفی پیشرفت‌های تکنولوژی فراوان کشور در حوزه‌های مختلف از جمله برق و ساخت نیروگاه پیشرفته منحصر به فرد برق در سریلانکا؛ امن‌سازی‌ مرز هزارکیلیومتری با پاکستان؛‌ و  بهره‌مندی‌های سیاسی فراوان از جمله اهداف و نتایج سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست. 


به گفته خطیب جمعه خرمدره، همه این نتایج زمانی اهمیت بیشتری می‌یابد که مردم و تحلیلگران دنیا آشنایی کاملی نسبت به توانمندی‌های منحصر به فرد کشورمان ندارند. 


وی با تبیین برکات طرح نور خاطر نشان کرد: حجاب جزء تفکیک‌ناپذیر عفاف و حیاست و دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم به ویژه مقاصد سیاسی و استعمار فرهنگی، در صدد القاء دیدگاه‌های غلط در جامعه است.

حجت الاسلام زاهدی پور ادامه داد: دشمن بهترین راهکار برای جدا کردن جوانان از نظام اسلامی و رسیدن به مقاصد خود را تحریف و تغییر در مبانی فرهنگی و ارزشی جامعه می‌داند. تجربه جنگ و انقلاب برای دشمن اثبات کرده که جوان پای‌بند ارزش‌ها، از ملیت و میهن خود نیز دفاع جانانه خواهند کرد. 


وی با یادآوری اینکه آمریکای جنایتکار در حالی عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد، که مدام خود را طراح دو کشور مستقل فلسطین و اسرائیل معرفی کرده است گفت: این نشان می‌دهد که آمریکا کشوری به نام فلسطین را به شرطی به رسمیت می‌شناسد که به عنوان مستعمره و ژاندارم آمریکا و زیر سلطه اسرائیل غاصب در منطقه باشد. 


امام جمعه خرمدره گفت :غربی‌ها و غربزده‌ها در حالی شعار آزادی می‌دهند که صدها دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا؛ فرانسه و برخی کشورهای دیگر به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

کد خبر 1760497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha