خلوت کردن‌مساجد از دسیسه های استکبار برای ضربه به اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام جباری گفت:مساجد در حال خالی شدن است و باید بازنگری شود و جوانان به مساجد بیایند که یکی از راه‌های ضربه استکبار به نظام و اسلام، خلوت کردن مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری_ امام جمعه شهرستان بهشهر، جمعه (۷ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه بهشهر با سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: از ذات خداوند می خواهیم که تقوا را زاد و توشه ما قرار دهد و خاتمه زندگی ما را به پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات، سعادت و شهادت در راه خودش ختم کند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان‌ماه دعا و قرآن و دوری از گناهان را پشت سر گذاشته ایم، افزود: باید دستاوردهای ماه رمضان‌حفظ شود و برای صیانت از انسان و نظام‌خانوادگی و جامعه بشری و کشور، بدانیم خدایی داریم که مراقب اعمال ماست و در همه امور مدیریت زمان کنیم.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: انس با قرآن، کم کردن گناهان، سلامت روح و جان و مناجات با خداوند دستاورد ماه رمضان است که باید حفظ شود.

حجت الاسلام‌جباری یادآور شد: مناجات و ارتباط با خدا، توجه به امر معاش در کنار توجه به معاد، معاشرت جمیل با برادران دینی و مورد اعتماد و توجه به خانواده و همسرداری و باید مورد توجه ویژه باشد.

وی افزود: مناسبت‌منطقه ای و استانی، خداحافظی استاندار سابق و معرفی استاندار فعلی است که استاندار قبلی زحمت کشیدند و استاندار جدید هم از نیروهای انقلابی هستند که خیرمقدم داریم و باید بگوییم که مازندران دارای ظرفیت بسیار بالایی است و براثر گاهی اختلال در مدیریت ها مشکلات فراوان دارد و تواقع داریم از گلوگاه تا رامسر برای توسعه و حل مشکلات توجه و عدالت اجتماعی رعایت شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس منطقه ای ائمه جمعه مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی گلستان گفت: سه محور فعال کردن مساجد، حجاب و عفاف و جذب شدن‌مردم به نماز جمعه از موضوعات مهم بوده است.

وی افزود: مساجد در حال خالی شدن است و باید بازنگری شود و جوانان به مساجد بیایند که یکی از راه‌های ضربه استکبار به نظام و اسلام، خلوت کردن مساجد است.

امام‌جمعه بهشهر یادآور شد: همه باید بدانند که دشمن با مساله فرهنگی نظام را تضعیف می کند و باید به حجاب و عفاف توجه شود.

وی افزود: نماز جمعه مرکز فرهنگی شهرستان است که باید با قدرت حضور یابیم و ستاد، علما و مردم، دانشگاه‌ها و هیات امنا باید فعال شوند و باید شبکه امامت را تقویت و مراقبت کنیم.

حجت الاسلام‌جباری اظهار کرد: حمایت مردمی از عملیات وعده صادق بسیار مهم بود که شور و شادی خاصی داشتیم که از مردم و فرمانده سپاه بهشهر و فرمانده نیروی انتظامی و همه عوامل قدردانی داریم که در مسیر ساحل حمایت مردم بی نظیر بود که‌نشان داد مردم ضد اسرائیل هستند.

وی با گرامی داشت روز شوراها گفت: امیدواریم توجه به عمران و آبادانی در دستور جدی همه شوراها بوده و با دوری از تعلل در امور، برای توسعه گام برداریم.

وی افزود: روز جهانی کار و روز با عظمت‌کارگر است که ارزش بسیار بالایی دارد که پیامبر دست کارگر را بوسید که‌ما هم دست یکایک کارگران را می بوسم و صمیمانه تبریک داریم و روز فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای است که خداقوت داریم.

حجت الاسلام‌جباری گفت: ایام سالگرد شهادت استاد متفکر شهید مطهری و روز معلم است که اگربناست الگویی بگیرید و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را اداره کنید، بهترین الگو شهید مطهری شهیدی استاد، عاقل، متفکر، نویسنده و مهربان است.

کد خبر 1760513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha