راهیابی ۴۱۷ اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

فرخنده از راهیابی ۴۱۷ اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور خبر داد.

علی فرخنده- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی اظهارکرد: در این جشنواره حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید و در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد داوری می شود.
وی گفت: از ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و مابقی آثار هم از استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
فرخنده با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات برگزار می شود، افزود: پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد  نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
کد خبر 1760550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha