هیئت رزمندگان اسلام دورود به عنوان هیئت نمونه کشوری انتخاب شد

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دورود در زمینه خدمات دینی، فرهنگی، جهادی، خدماتی و اجتماعی به عنوان هیئت منتخب کشوری برگزیده شد.

اسماعیل هداوند، مسئول هیئت رزمندگان شهرستان دورود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، اظهار داشت: هیئت رزمندگان شهرستان دورود به رغم وابستگی به هیئت استانی و کشور با تکیه بر مشارکت‌های مردمی در راستای تقویت و ترویج فرهنگ دینی، بزرگداشت شعائر دینی  و دستگیری  از نیازمندان تلاش می‌کند.

مسئول هیئت رزمندگان شهرستان دورود با بیان اینکه هیئت رزمندگان بر ضرورت حفظ یاد و نام و خاطرات رزمندگان اسلام در مناسبت‌های مختلف تاکید دارد، افزود: با بیان خاطرات رزمندگان، نسل جوان با فداکاری در راه پاسداری از اسلام آشنا می‌شوند. 

هداوند خاطرنشان‌کرد: در این راستا ضروری است که همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان زنده نگه داشته‌ شود.

گفتنی است، رئیس هیئت‌امنا و مسئول ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دورود را با اهدای تقدیرنامه‌ای به عنوان هیئت نمونه کشوری انتخاب کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: حفظ و اشاعه ارزش‌های اسلامی برگرفته از سیره چهارده معصوم(ع) تحت هدایت‌ها و تدابیر امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که خود الگوی اسلام ناب محمدی است، برای هیئت رزمندگان اسلام افتخار و توفیق الهی است.

همچنین در این تقدیرنامه آمده است: با عنایت به عملکرد همه‌جانبه و موفق هیئت رزمندگان اسلام قشم در خصوص برنامه‌های ابلاغی به ویژه در امور جهادی و اجرای فعال مراسم با تلاش خالصانه همه خادمین، آن هیئت به عنوان هیئت نمونه کشوری انتخاب می‌گردد.

مسئول ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در ادامه افزوده است: امید است با توکل بر خداوند منان در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) بیش از پیش در راه خدمتگزاری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

کد خبر 1760633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha