سپاه خراسان جنوبی ۱۲۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام جواد طاهری امروز (۸ اردیبهشت) در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اهمیت امر تعلیم و تربیت، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

وی در ادامه گفت: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و همه رده‌های آن برگزار خواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و افزود: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از دیگر برنامه‌ها است.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از ۱۱۰ مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسئولیت سازمان عقیدتی سیاسی سپاه ترویج و تبیین اعتقادات و تقویت بنیه معنوی سپاه و بسیجیان است، افزود: شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی بوده است که سال گذشته ۵ هزار و ۱۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین هزار و ۳۲۰ نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شدند.

کد خبر 1760643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha