۷ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو برای تجهیزات بهداشتی خراسان شمالی جذب شد

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: برای استان خراسان شمالی اعتبارات جهانی در قالب بانک جهانی به همت مسئولان وزارت بهداشت جذب و هزینه شد که رقم آن ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو است و رقم قابل توجهی است.

بهرام بنده یزدانی، روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در دولت سیزدهم هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات بالایی هزینه شده طی این مدت برای تجهیزات و نوسازی بهداشت و درمان خراسان شمالی، ولی باز جای کار دارد زیرا که این استان ظرفیت بالایی جهت خریداری بسیاری از دستگاه ها از جمله دستگاه آنژیوگرافی دارد.

بنده یزدانی ادامه داد: در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان، اعتبارات بیشتری در نظر گرفته خواهد شد چون ظرفیت های خالی همچنان وجود دارد و تجهیزات بیشتری خریداری خواهد شد.

استخدام ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: در دور دوم استخدامی ها که به زودی اعلام خواهد شد، ۲۵ هزار نفر جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شوند.

بنده یزدانی عنوان کرد: متاسفانه در دوره های قبل تر سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه دیده نشده بود و غفلت انجام شده بود.

وی افزود: رایزنی های برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموز پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خواهیم داشت.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: البته از مسیر قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر سال گذشته در دانشگاه انجام شد که این خود کمک بزرگی به وضعیت، امنیت شغلی پرسنل و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد ولیکن برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی خواهد شد و ثبت نام صورت خواهد گرفت رایزنی ها در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه توسط مسئولان دانشگاه در حال انجام است.

همزمان با هفته سلامت، با حضور بهرام بنده یزدانی معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخش  vip زنان و زایمان در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان افتتاح و فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) کلنگ زنی شد.

فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در مساحت چهار هزار مترمربع با مبلغ اولیه ۵۰ میلیارد ریال در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهر کلنگ زنی شد.

این شهرستان دارای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و تخصصی خاتم الانبیاء است که به بیماران شیروان و فاروج خدمات ارائه می دهد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1760661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha