۲۶ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در آستارا اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سید رضایی گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، ۲۶ عنوان برنامه در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام سید علی سید رضایی امروز(شنبه، ۸ اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد، اظهارکرد: شهید مطهری پرورش یافته مکتب قرآن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه استاد مطهری در طول عمرشان با کج‌روی‌ها و انحرافات جامعه عصر خود مبارزه سرسختانه داشت، افزود: استاد مطهری در اسلام‌شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

وی از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: نشست تربیت و تعالی حوزه‌ای، گلباران مزار شهدای باغچه‌سرا و مزار شهدای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فرهنگی و دانش‌آموز، نشست بصیرتی و روشنگری سیاسی و تجلیل از مربیان و معلمان بسیجی، رزمایش حلقات صالحین، مسابقات و محافل انس با قرآن کریم، دیدار با امام جمعه، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی در پیش از خطبه‌های این آیین، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان آستارا است.

حجت‌الاسلام سیدرضایی، اجرای زنگ قرآن و ولایت را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در آستارا عنوان کرد و گفت: همزمان با این هفته زنگ سپاس از مقام شامخ معلم در مدارس آستارا به صدا در می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا از برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم خبر داد و خاطرنشان‌کرد: این همایش که روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل سالن همایشات سپاه ناحیه آستارا برگزار می‌شود از معلمان و مربیان تجلیل می‌شود.

کد خبر 1760673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha