برپایی میز خدمت با استفاده از ظرفیت مساجد شهر شهباز

اکبری از برپایی میز خدمت در مساجد شهر شهباز خبر داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت مساجد این مهم در شهر شهباز انجام می شود.

حسین اکبری، ضمن تبریک به مناسبت  نکوداشت هفته شوراها، با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان انقلاب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت نکو داشت هفته شوراها میز خدمت در مساجد شهر شهباز برپا می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهباز با بیان اینکه به منظور تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و تسریع در روند رفع مشکلات آنها در محل مساجد میز خدمت برگزار میشود، افزود: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهباز با حضور در این میز خدمت و ملاقات‌ چهره به چهره با شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین، صادر می‌نمایند.

این مقام مسئول ضمن تبریک به مناسبت  نکوداشت هفته شوراها گفت: هدف از برگزاری میز خدمت شنیدن حرف مردم و آشنایی مستقیم با مشکلات آنها است که روحیه حل مشکل در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش و توان خود را جهت تسریع در امور برای رفاه حال شهروندان بکار خواهد گرفته است، خاطر نشان کرد:  همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان را در بالاترین اولویت فعالیت خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهباز گفت: انشالله میز خدمت در مسجد جامع، مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام، مسجد صاحب الزمان عج الله و مسجد قمربنی هاشم علیه السلام برگزار می شود.

کد خبر 1760681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha