چهره‌های ماندگار خدمت‌رسانی و جهادی معرفی می‌شوند

جلسه شورای کارشناسی و انتخاب رویداد و جایزه ملی حاج عبدالله والی عصر شنبه در محل دبیرخانه شورایعالی جهاد سازندگی با حضور نمایندگان نهادهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این مراسم محمد بیدخوری دبیر رویداد و جایزه ملی والی با تشریح این رویداد گفت: هدف ما در این رویداد معرفی چهره های برتر محرومیت زدایی و جهادی و ترویج و الگوسازی آنها برای نسل جوان است و جایزه ملی حاج عبدالله والی به دنبال معرفی والی های زمان است. وی با اشاره به اینکه این جایزه در بخشهای فردی، گروهی و تشکیلاتی و کارویژه نهادها تعریف شده است گفت: در بخش فردی پزشک، هنرمند، دانش آموز، طلبه، پیشکسوت ها و... و در بخشهای گروهی، گروههای جهادی، خیریه ها، تشکل ها، هیات ها و... و در بخش اقدامات ویژه نهاده، نهادهای خدمت رسان و محرومیت زدا مورد بررسی و معرفی قرار می گیرند. وی ادامه داد: در ۲۸ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی برگزیدگان این رویداد معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در ادامه مراسم حسین یکتا عضو شورایعالی جهاد سازندگی با اشاره به نحوه آشنایی با مرحوم حاج عبدالله والی در بشاگرد، روحیه توحید، اخلاص و توکل آن مرحوم را زمینه خدمت رسانی دانست و گفت: این افراد باید بعنوان الگو برای نسل جوان ما معرفی شوند و نشان ملی والی نیز به دنبال معرفی این چهره ها به مردم و الگوسازی است که بتوانیم به فرموده رهبر معظم انقلاب اقیانوس نیروهای مردمی را به حرکت در بیاوریم.

امیر والی برادر مرحوم حاج عبدالله والی نیز در این مراسم با بیان اینکه بشاگرد امروز با روزهای اولی که مرحوم حاج عبدالله والی به آنجا رفت قابل مقایسه نیست گفت:امروز بشاگرد پزشک و استاد دانشگاه و مسئول بومی دارد و پیشرفتهای قابل توجهی کرده و بشاگرد امروز مدال افتخار جمهوری اسلامی است.

در انتهای مراسم نیز از پوستر این رویداد رونمایی شد.

کد خبر 1760800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha