«انسانیت» مقدمه اسلام است

آیت الله عبادی با بیان اینکه دنیا یک راه دارد که از زیر سلطه این غول های بیابانی خلاص شود و آن تعلیمات انبیا و حقیقت توحید است، گفت: مقدمه اسلام، انسانیت است و علامه مطهری به مردم، کمال و اخلاص و جهاد یاد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۰ اردیبهشت) در دیدار با جمعی از فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: هر جنس و کالایی نرخ و بازاری دارد و بالا و پایین بودن نرخش به مواردی بستگی دارد و یکی از کالاها خود انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی در انسان روح الهی دمید و خدایی شد فرشتگان کم آوردند و در مقابل انسان سجده کردند.

وی با بیان اینکه ملاک ارزش انسان، باخدا یا بی خدا بودن است، افزود: ارزش هر انسانی در هدفش قرار دارد و خداوند، انسان را برای خودش آفریده است و وقتی صفات خدا در وجود انسان نمایان شود رنگ و بوی خدایی می گیرد و انسان برای پول و دنیا که آفریده نشده است.

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: مکتب اسلام بسیار متعالی است و همواره عالم دنیا دو قطب توحید یا کفر بوده است و امروز که آخرالزمان است دنیا در این دو قطب متجلی شده است و قطب کفر و دیوانه های لیبرال دموکرات، انسان را حیوان اقتصادی می داند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان محبوب خدا است، افزود: انسان خدمتگذار به انسان است و خدمت به انسان تقرب الی الله محسوب می شود اما تفکر لیبرال دموکرات غرب می گوید که اگر دنبالم نیاید زور خواهد بود.

وی در ادامه گفت: دنیا یک راه دارد که از زیر سلطه این غول های بیابانی خلاص شود و آن تعلیمات انبیا و حقیقت توحید است و کار این غول های بیابانی این است که در هر جا قدم می گذارند اول انسان ها را حیوان کنند و انسان هایی بدتر از حیوان را بر مردم مسلط می کنند و حکومت لیبرال دموکراسی همین است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز در بهترین و بدترین زمان قرار داریم، افزود: این جمله مضمون روایت است و انسان های آزاد راه به جایی خواهند برد و حق طلب هستند و حق را تشخیص داده اند و این افراد در روز قیامت از ما جلوتر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید داشت: مقدمه اسلام، انسانیت است و علامه مطهری به مردم، کمال و اخلاص و جهاد یاد دادند.

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد همه جبهه جهل و نادانی و منافقین را علیه نظام جموری اسلامی آماده کردند، گفت: بهترین ها را به شهادت رساندند و هشت سال جنگ تحمیلی را راه انداختند.

کد خبر 1760979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha