اجرای ویژه برنامه های «کرامت محله» در سطح شهر اراک

افتخاری فرد از اجرای ۱۰ جشن محله ای بمناسبت دهه کرامت با عنوان «کرامت محله» در ده محله شهر اراک خبر داد.

محمود افتخاری فرد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت به برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در این ایام خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ویژه برنامه و جشن های برای این ایام در نظر گرفته شده است که با عنوان «کرامت محله» در دهه کرامت برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، افزود: جشن های محله ای با عنوان «کرامت محله» از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) در محله های مختلف کلانشهر اراک و همزمان در فرهنگسرای شهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن کرامت محله با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این جشن ها از روز بیست و یکم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه همزمان با جشن های محله ای، هر روز از ساعت ۱۷ نیز در فرهنگسرای شهر ویژه برنامه جشن دهه کرامت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شهروندان می توانند در طی این دهه همه روز در این ویژه برنامه نیز بصورت رایگان شرکت نمایند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری علی الخصوص سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک فراهم آوردن زمینه برای اجرای برنامه های شاد و مفرح در کنار اقدامات فنی و عمرانی و ... است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این ویژه برنامه ها لحظات شاد و مهیجی را برای خانواده ها فراهم کنیم.

کد خبر 1761034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha