امضای تفاهم نامه ارائه خدمات روانشناختی به کارگران کردستانی

پیشکاری از امضای تفاهم نامه ارائه خدمات روانشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگران کردستان توسط ادارات تعاون و بهزیستی استان خبر داد.

فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند، توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست.

وی اظهار داشت: بهزیستی از سازمان های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

 پیشکاری با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

کد خبر 1761108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha