قرارگاه رسانه‌ای دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت راه‌اندازی شد

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: قرارگاه رسانه‌ای دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در استان راه‌اندازی شد.  

نیر الهامی، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه با اشاره به بخش‌های هفتگانه رویداد جایزه جوانی جمعیت ادامه داد: خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان از جمله محورهای رویداد است.  

الهامی با اشاره به بخش رسانه‌ای رویداد جایزه جوانی جمعیت نیز گفت: انتشار اخبار، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تولید برنامه تلویزیونی،  تولید برنامه رادیویی، تولید برنامه شبکه خانگی، تولید اثر سینمایی، انتشار یادداشت و تحلیل در رسانه از جمله بخش ها است.  


الهامی ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح استانی می توانند آثار خود را در وبگاه B۲n.ir/jameyataz و متقاضیان شرکت در سطح ملی در وبگاه www.jameyat.ir ارسال کنند.  

وی با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح رویداد پیشنهاد می گردد، گفت: مهلت ارسال آثار و دستاوردها پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

الهامی افزود: از اهداف دیگر این طرح فراهم‌سازی شرایط برای گردهمایی و تبادل اندیشه بین صاحب‌نظران حوزه خانواده و جمعیت، ایجاد انگیزه و شوق آفرینش‌گری فرهنگی و هنری در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور است.  

گفتنی است، نیر الهامی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان آذربایجان غربی و محسن رضایی،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی و به‌عنوان دبیر اجرایی دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت، صبح امروز در راستای هماهنگی برنامه های این رویداد با جمعی از اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کردند.  

 محسن رضایی،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی به‌عنوان دبیر اجرایی دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در استان معرفی شده است.

کد خبر 1761143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha