تجلیل حزب‌الله از حافظان قرآن کریم در بقاع

بخش تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی حزب الله در بقاع از تعدادی از حافظان قرآن کریم تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، بخش تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی حزب الله در بقاع با همکاری جمعیت قرآن کریم برای توجیه و ارشاد، مراسم تجلیل از دوره حافظان قرآن کریم منطقه بقاع را در لبنان برگزار کرد.

مراسم  تجلیل از حافظان قرآن کریم با حضور علی فحص، مسئول بخش تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی حزب الله، شیخ طلال المسمار، مدیر کل جمعیت قرآن کریم ، شیخ حاتم برو، مدیر جمعیت قرآنی در بعلبک، گروهی از علما، فعالان سیاسی و اجتماعی و مردم برگزار شد.

تجلیل حزب الله از حافظان قرآن کریم در بقاع

سید الفحص، مسئول بخش تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی حزب الله در سخنان خود تاکید کرد: حافظ واقعی قرآن کسی است که می‌نشیند و قرآن مونس آن می‌شود و در محافل و دوره های قرآنی شرکت می‌کند و روح قرآن و معارف و ارزش های آن اخلاق و تشریع و آنچه خدا و رسولان و اولیای خدا که میراث بزرگی برای ما به جا گذاشته اند، بر او تاثیر می‌گذارد.

شیخ برو نیز از همه کسانی که از جمعیت ما اعم از نهادها به ویژه سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله حمایت کردند، تشکر کرد زیرا این جمعیت موفق شده است در جایگاه حفظ قرآن کریم به سطح اول برسد. وی خواستار تلاش برای آماده کردن حافظان قرآن شد، زیرا آنان رهبران آینده هستند.

این مراسم شامل تلاوت دسته جمعی آیاتی از قرآن کریم بود و با اهدای جوایز به نفر اول دوره و بقیه حافظان به پایان رسید.

تجلیل حزب الله از حافظان قرآن کریم در بقاع

کد خبر 1761145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha