سرمایه گذاری بر مسئله تبیین کم هزینه ترین دفاع است

آیت الله عبادی با بیان اینکه تربیت شدگان مکتب اسلام، بهترین ذخایر آن هستند، گفت: در مسئله تبیین ترک فعل نکنیم و کم هزینه تر از هر نوع دفاعی بحث سرمایه گذاری بر روی مسئله تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۱۱ اردیبهشت) در دیدار با دبیر سابق امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: پیروزی های انواع اقتصادی، سیاسی و نظامی هر کدام از اهمیت بزرگی برخوردار است اما آنچه اهمیت دارد، پیروزی فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: اندیشه اگر غالب شود مهم است و بشر در طول تاریخ و زندگی شخصی و اجتماعی در ایم زمان بیشتر از هر زمان دیگر چوب نادانی خودش را می خورد و به همین دلیل دشمن او را علیه خودش به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه تربیت شدگان مکتب اسلام، بهترین ذخایر آن هستند، افزود: به عنوان سمبل در زمان معاصر می توان به آیت الله مطهری اشاره کرد. روح کلام مقام معظم رهبری در مسئله تبیین همین است که باید شبکه سازی کنیم تا آگاهی فراگیر شود.

آیت الله عبادی در ادامه عنوان کرد: عناصر نامطلوبی در همه بخش ها از جمله بخش فرهنگی وجود دارد که باید شناسایی شوند و مانند عناصر نامطلوب با آنان برخورد شود؛ همه که معاند نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مسئله تبیین ترک فعل نکنیم، افزود: کم هزینه تر از هر نوع دفاعی بحث سرمایه گذاری بر روی مسئله تبیین است.

آیت الله عبادی ادامه داد: شرایط مساعدی در دولت سیزدهم به وجود آمده است و باید به سمت حل این مشکل کشور برویم در غیر این صورت اگر نادان هایی باشند که تحت تاثیر دشمن قرار گیرند هر روز آسیب به سمت ما خواهد آمد و این نیازمند یک اقدام جدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ به معنای صحیحش باید تثبیت شود، گفت: در این صورت باطل مقابل آن دوام نمی آورد.

کد خبر 1761194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha