دانش‌آموزان دختر آستارایی بهار سن تکلیف خود را جشن گرفتند

۷۰۰ دانش‌آموز دختر آستارایی فرا رسیدن بهار تکلیف خود را در مصلای نماز جمعه جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر آستارایی امروز(سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) با حضور امام جمعه، مدیران آموزش و پرورش، مدیران و معلمان مدارس و اولیای دانش‌آموزان در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در این آیین معنوی، نماز را ستون دین و کلید رسیدن به بهشت دانست و خطاب به دانش‌آموزان گفت: در کنار اینکه نماز می‌خوانیم باید به سایر فرایض دینی نیز اهمیت دهیم تا به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

دانش‌آموزان دختر آستارایی بهار سن تکلیف خود را جشن گرفتند

امام جمعه بندر آستارا افزود: دانش‌آموزان با رسیدن به سن تکلیف، بیشتر از قبل به اهمیت نماز و به ویژه نماز جماعت پی می‌برند و باید تعالیم دینی را به طور عملی انجام دهند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی، نماز را شکرگزاری از نعماتی دانست که خداوند متعال به بندگان عطا کرده است و خاطرنشان‌کرد: باید احکام نماز را یاد بگیریم و همیشه نماز بخوانیم و هیچوقت نماز خواندن را ترک نکنیم.

دانش‌آموزان دختر آستارایی بهار سن تکلیف خود را جشن گرفتند

در پایان این آیین دانش‌آموزان ۲ رکعت نماز شکر به میمنت رسیدن به سن تکلیف خود را به امامت حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی، امام جمعه بندر آستارا اقامه کردند.

گفتنی است، قرائت قرآن، اجرای تواشیح، قرائت سرود و خواندن شعر و قرائت سوگندنامه از بخش‌های دیگر جشن تکلیف دختران دانش‌آموز آستارایی بود.

کد خبر 1761244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha