دشمن به دنبال نابودی جامعه اسلامی است

یزدان افشاری پور گفت: متاسفانه دشمن با هدف قراردادن بنیان خانواده ها به دنبال نابودی جامعه اسلامی ما است و می داند تنها چیزی که می تواند بنیان خانواده های مسلمان را متزلزل کند، ورود مشروبات الکی به خانواده هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد، با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی، گفت: بعد از شورای تامین، شورای فرهنگ عمومی تنها شورایی است که مصوبات آن لازم الاجرا می باشد.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی، نگاهی فرهنگ است، ابراز کرد: باید با آسیب شناسی و ارائه راهکار کاری کنیم که معضلات اجتماعی ریشه در فرهنگ دارند، رفع شود.

وی اظهار کرد: امروز متاسفانه در سطح جامعه با چالش و معضل مصرف مشروبات الکی مواجه هستیم که باعث ایجاد مشکلات اجتماعی و امنیتی می شود.

افشاری پور ریشه تمام معضلات و مشکلات شهرستان عنبرآباد را مصرف مشروبات الکی دانست و تاکید کرد: متاسفانه دشمن با هدف قراردادن بنیان خانواده ها به دنبال نابودی جامعه اسلامی ما است و می داند تنها چیزی که می تواند بنیان خانواده های مسلمان را متزلزل کند، ورود مشروبات الکی به خانواده هاست.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه قوه قهریه به تنهایی پاسخگوی رفع معضل شرب خمر نیست، خاطرنشان کرد: ما به عنوان متولیان امنیت شهرستان در کنار نهادهای فرهنگی هستیم تا دست در دست یکدیگر این معضل را ریشه کن کنیم.

کد خبر 1761245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha