جوانان هلال احمر در ماه رمضان با حضور در صحنه به ایجاد نشاط اجتماعی پرداختند

منیری گفت: جوانان هلال احمر سراسر کشور در ماه رمضان و در طرح نوروزی با زبان روزه با حضور در صحنه به ایجاد نشاط اجتماعی و خدمت رسانی به هموطنان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی سید علی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در آیین اختتامیه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروز ۱۴۰۳، که عصرامروز (۱۱ اردیبهشت) در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های جوانان و تلاشگران جمعیت هلال‌احمر، گفت: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سال جاری آمار خدمات را به بیش از ۱۴۰ هزار خدمت در ماه مبارک رمضان در ۱۸ پست رساندند که این تلاش های جای تقدیر بسیار دارد.

 وی بیان کرد: این جوانان با زبان روزه تمام تلاش خود را بکار گرفته و به اندازه خودشان به نشاط اجتماعی و تلاش در راستای کاهش تصادفات جادی پرداختند و نوروز خودشان را صرف خدمت رسانی به هموطنان کردند. 

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان کشور، اضافه کرد: ما به وجود تک تک شما افتخار می کنیم و امیدواریم بتوانیم فعالیت های در راستای تقدیر از تلاش های شما انجام دهیم.

منیری با بیان اینکه در سه سال اخیر بودجه جوانان رشد قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: امیدوارم شما عزیزان کماکان پای کار سازمان بمانید و ما نیز تلاش کنیم تا شما بیش از پیش بدرخشید.

این مقام مسئول اظهار داشت: در تلاش هستیم تا امسال برنامه ریزی های خوبی در راستای برگزاری طرح ها و برنامه های اردوی، سفر، آموزش و کارهای خوب و نشاط آور انجام دهیم.

کد خبر 1761247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha