اجرای طرح نور اثرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت

فرماندار شهرستان شیروان با اشاره به اجرای سراسری طرح نور توسط نیروی انتظامی گفت: اجرای طرح نور اثرات مثبتی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان سه شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش شیروان اظهارکرد: در حوزه عفاف و حجاب پیگیری ها و زمینه سازی های لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در سطح مدارس بیشتر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص این موضوعات انجام شود تا الگویی شود برای نسل های آینده، عفاف و حجاب برای همه اقشار جامعه لازم و ضروری است.

 اسماعیل زاده ضمن تبریک روز معلم از زحمات جامعه فرهنگیان شهرستان در بحث میزبانی از مسافرین نوروزی تشکر و توصیه کرد: طرح راهیان پیشرفت دانش آموزی همچنان با قوت صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان اضافه کرد: مسئولان مربوطه در خصوص انتخاب رشته پایه نهم به دهم توجه و حمایت لازم را برای همه دانش آموزان در نظر داشته باشند و حساسیت موضوع را در نظر بگیرند.

اسماعیل زاده در خصوص پذیرش حوزه علمیه شیروان بیان کرد: راهنمایی و کمک لازم به دانش آموزان مستعد و علاقمند جهت رفتن به حوزه علمیه را ارائه دهید و راهنمایی های خوبی صورت گیرد تا دانش آموزان با انگیزه و رغبت بیشتری در مورد آینده تحصیلی خود تصمیم بگیرند.

  وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش همچنان ارزیابی لازم جهت تأثیر استفاده از فضای مجازی در بهبود عملکرد آموزش و پرورش را داشته باشند.

 

کد خبر 1761269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha