شهید مغفوری را باید بیشتر به جامعه معرفی کرد

نشست هم‌اندیشی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی پیرامون برگزاری یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری، از شهدای شاخص و سرداران بنام استان، برگزار و راجع به نحوه برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست هم‌اندیشی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی پیرامون برگزاری یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری، از شهدای شاخص و سرداران بنام استان، سه‌شنبه(۱۱ اردیبهشت) برگزار و راجع به نحوه برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.
سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهید مغفوری به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال گذشته معرفی شد؛ افزود: به تناسب این نامگذاری، دِینی بر گردن ما ایجاد شد اما به دلیل حادثه تروریستی نتوانستیم مراسمی برگزار کنیم.
وی با تأکید بر اینکه برای شهید مغفوری باید برنامه‌ای در خور شان این شهید برگزار شود؛ افزود: ۱۵ شهید رسانه استان نیز باید در این مراسم معرفی شوند.
سردار نظری با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری این مراسم در دوم خردادماه جاری و آماده‌سازی سردیس شهید مغفوری، گفت: این سردیس در محلی که مد نظر خانواده شهید باشد، با هماهنگی شهرداری کرمان نصب خواهد شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متذکر شد: این مراسم نباید مختص مخاطب خاص یادواره‌های شهدا باشد بلکه باید عموم را با سیره شهید آشنا کرد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان هم با بیان اینکه شهید مغفوری شخصیتی چندوجهی دارد؛ افزود: وجه رسانه‌ای شهید باید در این مراسم برجسته‌تر دیده شود و با توجه به شهرت شهید به خوش‌خلقی، این یادواره فتح بابی برای جلسات مستمر اخلاق رسانه‌ای شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید نیز باید به عنوان نشانِ یادواره انتخاب شود.
در این نشست گفته شد: کمیته‌های فرهنگی، روابط عمومی، رسانه، امنیت، پشتیبانی و خواهران برای برگزاری هرچه بهتر مراسم؛ پویش کتابخوانی "به رنگ خدا"، هماهنگی برای برگزاری نمایشگاهی از آثار کمتر دیده شده شهید اعم از دست‌نوشته و... از جمله اقدامات انجام شده است.
عارف شاخص، آیت‌الله بدون عمامه، امامزاده کرمان، معلم اخلاق و... از جمله اوصافی است که شهید مغفوری را به آن خوانده‌اند.

گفتنی است؛ شهید عبدالمهدی مغفوری به عنوان مسئول روابط عمومی لشکر ۴۱ ثارالله از شهدای شاخص استان و مزار او از سال‌ها پیش تا امروز محل مراجعه زائران زیادی است که به کرامات شهید عمیقاً اعتقاد دارند.

کد خبر 1761284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha