کارگران شهرداری جیرفت تجلیل شدند

به مناسبت بزرگداشت روز کار و کارگر، جشن همراه با تجلیل از کارگران شهرداری شهر جیرفت در تالار برخوری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت بزرگداشت روز کار و کارگر، جشن همراه با تجلیل از کارگران شهرداری شهر جیرفت در تالار برخوری این شهر برگزار شد.

کارگران شهرداری جیرفت تجلیل شدند

محمدعلی امیرمحمودی در این جشن، با بیان اینکه براساس آموزه های دینی، کارگران از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت: کارگران مهمترین قشری هستند که بخشی از چرخه تولید کشور در دست توانای آنها است.

این عضو شورای اسلامی شهر جیرفت با ابراز خرسندی از این که بیشترین نیروهای شهرداری، کارگران هستند، بیان کرد: بزرگترین دغدغه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، بهبود معیشت کارگران است.

وی کارگران شهرداری را از زحمت کش ترین اقشار جامعه برشمرد و افزود: کارگران دلسوز شهرداری در بخش های خدماتی و شهری در سخت ترین زمان ها و مکان ها برای شهری آباد و سرسبز تلاش می کنند.

کارگران شهرداری جیرفت تجلیل شدند

امیرمحمودی نقش کارگران در پیشبرد اهداف عمران شهری و خدمات رسانی به شهروندان را مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: کارگران از مهم ترین منابع انسانی شهرداری به شمار می روند.

این عضو شورای اسلامی شهر جیرفت با بیان اینکه حیات ملت‌ها، مرهون کار و کارگری است، خاطرنشان کرد: امروز کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه عمرانی و آبادانی هر شهری دارند.

وی عنوان کرد: روز کار و کارگر فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به کارگرانی است که باعث پیشرفت و توسعه کشور می شوند.

کارگران شهرداری جیرفت تجلیل شدند

گفتنی است؛ این جشن به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد.

کد خبر 1761294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha