کانون فرهنگی هنری آل یاسین زنجان از مربیان مسجد تقدیر کرد

به همت کانون فرهنگی هنری آل یاسین مسجد حسینیه روستای پایین کوه زنجان، آیین تجلیل از مربیان کانون به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم، برگزار شد.

سکینه محمدی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین روستای پایین کوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: این کانون در سال ۹۰ در جوار حسینیه این روستا تاسیس شد و توانست ۳۰۰ نفر از بچه های روستا را عضو خود کند. از زمان تاسیس کانون تاکنون برنامه های متنوع با محوریت قرآنی، تربیتی و آموزشی در مسجد برگزار شده است.

وی به همکاری مربیان قرآنی و تربیتی با این کانون در طول سال گفت: با بهره گیری از خدمات آموزشی این مربیان، بچه های عضو این کانون توانسته اند ضمن اضافه کردن به بار علمی خود از نظر آموزش قرآن کریم و احکام نیز پیشرفت های خوبی داشته باشند.

کانون فرهنگی هنری آل یاسین زنجان از مربیان مسجد تقدیر کرد

محمدی با اشاره به اینکه هفته معلم فرصت خوبی برای تقدیر از مقام معلم و مربیان تربیتی و قرآنی کانون است، گفت: با همراهی اولیا و اعضای کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای پایین کوه زنجان از مربیان قرآنی فعال در این کانون تجلیل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین زنجان به فعالیت های این کانون در طول سال اشاره کرد و گفت: تشکیل گروه سرود، اجرای طرح سه شنبه های تکریم، شنبه های کتاب، مسابقات کتابخوانی، دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، توزیع بسته های معیشتی به همت خیرین در بین نیازمندان و اجرای طرح تربیتی چهره به چهره از دیگر برنامه های این کانون است.

کد خبر 1761356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha