استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها در برنامه‌های فرهنگی ضروری است

شرفی منفرد به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در نهادینه سازی فرهنگ درست دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت گاز استان زنجان، محمد صالح شرفی منفرد، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به عملکرد روابط عمومی شرکت گاز زنجان در راستای انجام تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، تصریح کرد: شرکت گاز زنجان در راستای اجرای سیاست‌های دولت و شرکت ملی گاز ایران در خصوص کاهش مصرف گاز طبیعی، راهکارهای مختلف آموزشی، اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی مصرف گاز در استان انجام داده است.

وی از نصب بیش از ۱۲۰۰ متر بنر و آگهی نما (بیلبورد) تبلیغاتی و آموزشی در سطح شهر و میادین پر تردد استان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های چشمگیر شرکت گاز استان زنجان، انجام تبلیغات محیطی در ۲۱ شهر استان در زمینه ارائه آموزشهای مربوط به صرفه جویی و الگو سازی مصرف بهینه و ایمن گاز نموده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر ضرورت توجه به امر تولید محتوی و جایگاه رسانه‌های جمعی، تصریح کرد: باید در تولید و انتشار آموزش‌های تبلیغاتی، فرهنگی و تولید محتوی به شرایط کنونی زندگی و تغییر ذائقه افراد جامعه توجه شود تا مخاطبان بتوانند در کمترین زمان بیشترین بهره را ببرند.

وی به تولید و انتشار تیزر، کلیپ، فیلم و پویا نمایه های فرهنگی و آموزشی به زبان محلی با استفاده از جذابیت‌های بصری و جملات کوتاه اشاره کرد و افزود: بهره‌گیری از قدرت انتقال پیام بالا، آسان و سریع در طرح‌های سمعی و بصری از الویت‌های اولویت های فرهنگی شرکت گاز زنجان در تولید محتوی و ارائه آن به مشترکان گاز است.

شرفی منفرد در ادامه؛ انتشار تیزر، فیلم، پویا نمایی، اینفوگرافی و تصاویر پوسترها و بنرهای نصب شده در میادین و سطح شهر و در کانالهای پیام رسان داخلی را یکی دیگر از برنامه‌های روزانه شرکت گاز زنجان برشمرد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در اذهان عمومی از همکاری و مشارکت در تولید و انتشار برنامه‌های مختلف فرهنگی در صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد: حضور مدیران شرکت در برنامه‌های تلویزیونی، پاسخگویی تلفنی به رادیو و رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های خبری از دیگر برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز در سال گذشته بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش ۵۰ درصدی خبرهای تولیدی شرکت گاز استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: سال گذشته در راستای توجه به تذکر مقام معظم رهبری در زمینه انعکاس عملکردها و اقدامات انجام شده و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، بیش از ۲۰۰ عنوان خبری و گزارش خبری در راستای اطلاع رسانی عملکرد شرکت گاز استان زنجان در سایت و درگاه‌های اطلاع رسانی شرکت گاز استان زنجان منتشر شده است.

کد خبر 1761372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha